Öne Çıkanlar BM mhp gül haçlılar hatay haber irem akgün

Oyuncu, ressam, yazar, yönetmen ve müzisyenlerden oluşan 250 sanatçı, 16 Nisan'da yapılacak referandumda 'Hayır' diyeceklerini açıkladı.

PELİN BATU AĞLAYARAK 'HAYIR' DEDİ

Gözyaşları içinde konuşma yapan Pelin Batu da, "Ben buraya gelirken anneme yalan söyledim. Bunu söylerken gözlerim doluyor, çok üzülüyorum. Niye söyledim anneme; şiirlerimi başmak için fotokopiciye gideceğim dedim. Çünkü annem benim için korkuyor. Kızının hapse girmesinden korkuyor. Kızının sokakta vurulmasından korkuyor. Ben 'Hayır' diyorum. Çünkü bu kadar çok annenin korkmasından içim ağlıyor artık. Bugün haberleri izlerken de böyle ağladığım gibi ağlıyorum. Her gün çocuklar ölüyor hiçbir şey yapamıyoruz. Her gün arkadaşlarımız, hocalarım, gazeteci arkadaşlarım içeri giriyor, hiçbir şey yapamıyoruz. Sadece izleyiciyiz. Ben izleyici olmaktan bıktım. Gece yattığımda arkadaşlarım için ne yapabilirim diyorum, müthiş suçluluk duyuyorum ve hiçbir şey yapamıyorum. Kendi korktuğumdan değil, ben korkmuyorum; ama ben annem için korkuyorum. Çünkü annemin içi parçalanıyor kızının başına bir şey geleceği için. Dolayasıyla 'Hayır' diyorum; çünkü bu ülkeyi çok seviyorum, vicdanlı bir insanım." ifadesini kullandı.
 

250 sanatçıdan ortak referandum açıklaması

"BU ANAYASAYI REDDEDİYORUM"

Sanatçı Edip Akbayram da, "50 senedir bu ülkede sanat adına bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Ve biliyorum ki kardeşçesine yaşayabileceğimiz, çağdaş, demokratik, evrensel bir Türkiye için ben de 'Hayır' diyorum ve bu anayasayı reddediyorum." şeklinde konuştu.

250 sanatçıdan ortak referandum açıklaması

"'HAYIR'IN ÇIKACAĞINDAN EMİNİZ"

"'Hayır'ın çıkacağından eminiz" diyen oyuncu Rutkay Aziz de; "Beni endişelendiren durum 'Hayır' sonrası. 17'sinde bayram yapma hakkımızın olmadığını düşünüyorum. Hiç bayramlık bir durum yok. Yani 'Hayır'ın kavgasını sürdürmekle yükümlüyüz. Yani iş 16'sında bitmiyor." ifadesini kullandı.

250 sanatçıdan ortak referandum açıklaması

250 sanatçıdan ortak referandum açıklaması

250 sanatçıdan ortak referandum açıklaması

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selim 3 ay önce

Türkiye hainleri unutmayacaktır inşAllah

Avatar
Xxx 3 ay önce

Ne diyo bu kahbe sanatcı bozuntuzu Allahım sizlere akıl fikir versin hayır diyerek bu ülkeye en büyük ihaneti yapıyonuz sizingibi zavallılar adi yaratıklar taaa osmanlı hükümetler zamanından beyli aynı oyunu oynuyorlar yolyapılır hayır hastane yapılır hayır köprü yapılır hayır cami yapılır hayır zannediyorum kilise yapsa bu hükümet buna evet diyceksiniz iyide sizingibi zihniyetler bu ülkeye heykelin haricinde ne yaptınız 90 yıldır anasını ağlattınız varsın senin ananda ağlasın o kadar şehidin anası ağladı nice evler ocaklar söndü kahbe orosbu hayır diyerek dış düşmanların ap bir hdp dtp pkk chp komistlerin kovasını dolduruyosunn kanını sikdiğim orosbu

Avatar
fatih 3 ay önce

şunların içinde bi tane meymenetli insan var mı sorarım size?

Avatar
dalida 3 ay önce

Yahu bunlar yaladigi kapinin esgini iyi bilir issiz kalirlar evet derlerse

Avatar
Ayhan 3 ay önce

Bu kahpe niye hala geziyor...? neden sokmadilar ? yani kodese ..neden hala yürüyebiliyor ???

Avatar
Halis 3 ay önce

Ulan bu fayise kardesinin yaninnda evde ciplak gecen bir kadin gerisini siz dusunun bu zihniyetteki kadindan konusmasindan etkilenen varsa oda ayni kafadandir nokta

Avatar
fENASİ YILMAZ 3 ay önce

YA SİZ NE UTANMAZSINIZ LAN.

Avatar
Haceeeli 3 ay önce

Sanatçıymış ta mış mış hay sizin endamınıza da yaptığınız yapacağınız sanata da... Yazıklar olsun sizin gibi devlet millet vatan düşmanlarına